söndag

hejsan allihopa. Jag har spelat match nyss, mot djursholm. Och vi förlora inte. Vi spela lika 3-3. Jag var mitt och back, jag som är mål är inte van vid utespel dårå men jag är rätt nöjd över min insats . Det var kul att spela mot några man faktiskt kände igen . Sen igår så var jag me sophie, vi skulel träffat jessieh & della men jag vetinte riktigt vad som hände. Aja, vi pendlade mellan sophies lägenhet och mörby centrum innan vi drog hem till mig och sov där. Sen så idag fyller min lilla mormor 86 år. Så jag och soffan gjorde en liten kaka. Hon blev jätteglad ! Nu ska jag kolla på lite fotboll och skaffa inspiration av alla backar och mittar till våran nästa match . Nästnästa match kan jag stå mål igen. paallaa, det är mycket roligare att spela ute. Men vad gör man inte för laget ? Kanske kan börja turas om m nån. För annars vetefan om jag vill fortsätta spela fotboll. Uppskattar om ni som läser skriver en liten kommentar. Annars är det ingen idé att fortsätta med bloggen. Ha en trevlig kväll allihopa !
/ Puss nina'

Kommentarer
Postat av: Linnea

hehe, bra spelat :) ha det fint =)

2008-09-19 @ 16:01:46
URL: http://aboutlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0