onsdag 3 / 9 -08

Hejsan, förlåt att jag inte skrev igår. Nätverket ville tydligen inte sammarbeta... aja. Men igår hände inget särskilt. Så jag hade egentligen inget att skriva om. Kan ju inte direkt säga att mycket hände idag men aja jag ska ju försöka hålla bloggen uppe så jag ska skriva varje dag !  Men idag dårå, ehm jo. Skolan som vanligt, typ hälften av klassen var sjuka. Synd att jag inte tillhörde den hälften, jag fick slita i skolan. Eller ... inte slita direkt men whatever. Sen nu ska jag till stallet och rida. Det är faktiskt väldigt skönt, jag släpper alla tankar och.. bara rider. Det är så himla skönt att kunna tänka på nåt annat och inte ha nån annan runt hela tiden. Så.. jag ska åka nu ! Ha det bra :)
/ puss nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0