lördag 6 /9 - 08

hejsan, skrev inget igår för att jag var så sjuk. Jag tappade rösten ! Så , på dom här två dagarna har jag sammanlagt druckit 17 koppar te , onödig fakta men jag har inget annat att skriva om . Eller jo, jag kan skriva lite om vad jag önskar mig ! Nämligen så att jag fyller år 26, såklart ska alla gratta mig då (A) . Men iallfall här kommer önskelistan dårå :
1 , bli bjuden av mamma på manikyr och pedikyr . När jag gör själv blir det helt... sär och lösnaglar trillar bara av.  Sen så vill jag inte lägga ner pengar på att gå på salong, så önskar mig det istället. 2. få tona håret ljusare,  hoppas mamma ger med sig nu. 3 . abercrombie and fitch parfymen, eller den står på önskelistan nu men jag kanske ändrar , håller inte riktigt koll på dom nya parfymerna ska kolla upp lite senare i veckan. Lägger in lite bilder på parfymer jag gillar om jag kan. Ha en fortsatt bra kväll med mycket godis och mys !  puss nina

Brit Sheer - Burberry 
 
Fantasy - Britney Spears


Can can - Paris Hilton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0