torsdag 4 / 9 - 08

Nu äre så att lilla jag är väldigt sjuk. Jag har feber och är förkyld och orkar inte ens gå upp ur soffan. Jag kan inte gå till skolan imorrn, och kommer inte skriva så långa inlägg . Men det här kan bli rätt lång för jag ska skriva om en speciell sak. Som jag längtar men ändå inte efter.  Det är att börja sjuan, sammis eller mörby. Det är så himla komplicerat. För ena dagen vill jag gå mörby, andra dagen så vill jag gå sammis .  Nu vill jag sammis, mer än nåt annat. Jag tror jag vet nu. Att jag ska börja där. Jag har ju velat det sen... min syster började där och det var för 7 år sen. Det är inte helt lätt, men nu är jag faktiskt rätt säker. 85 % just nu. Men vem vet ? Jag kanske vill börja mörby imorrn... menmen. Det är ju inte direkt så att jag måste välja imorrn. Vi ska typ inte välja förens januari. Rätt snart men ändå. Nu måste jag gå, jag ska göra te. Jag har druckit 4 koppar än så länge ! Haha, aja ha det så bra. Till er alla som är sjuka krya på er, jag sitter i samma situation och jag lider med er !
/ puss och kram Nina <3

Kommentarer
Postat av: linnéa

gmn!

Jag skulle börja i sammis enda från dagis va sammais med min bästavän allt som fanns som alternativ och i förra julen började jag tvivla på sammis och titta! Nu går jag i friberga och trivs jätte bra, tänk inte så mycket på vilken skola, ta de beslutet när du måste de blir dubbeltså jobbigt om du funderar hela tiden !

<3333

2008-09-09 @ 17:10:42
Postat av: nina

okej, :) tack för aa rådet eller vad man ska kalla det . Har försökt sluta tänka på det men alla kompisar snackar om det 24 så rätt svårt att bli av med tanken men ska lägga allt det där åt sidan tills det blir dags . tack gumman <3

2008-09-09 @ 17:54:55
URL: http://typniinaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0