torsdag

Shulululu, idag har jag varit med bästavän elsa. Otroligt kul , vi gjorde roliga stuffs. Asså gumman, jag har sjukt kul med dig. Du gör mig glad , vi ska ha fett roligast imorrn. Såklart synd att amanda är sjuk och inte kan vara med, men amanda hjärtat vi tycker synd om dig ! Men aja , vi slutade tio i två idag. Så kom mami och hämta mig för jag orkade inte gå, sen vid.. halv fyra kom elsa dårå.  Nu är jag superduper trött , ska kolla på idol & heroes  med en mysig kopp te sen hopp i säng ! Lägger upp lite bilder som jag och elsa tog. Lägger kanske in dom senare eller imorrn för min dator laggar lite när man ska ladda upp bild, så kanske det går bättre snart.  Ha det super alla, kommentera gärna !
/ puss nina


Kommentarer
Postat av: elsababe

oj, dt var här jag tänkte skriva !

läs kommentaren nedanför in stead <3

2008-09-11 @ 20:47:08
URL: http://elsababe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0