söndag 7 / 9 - 08

Hejsan allihopa. Hoppas ni har / haft en bra dag. Jag har väl haft okej, fast jag är fortfarande sjuk , men på bättringsvägen . Hostar jättemycket nu, asjobbigt. Menmen, kan prata nu. Men låter helt förkyld och hes. Ska försöka skola imorrn, jag behöver inte gå men om jag inte går får jag inte vara med nån sen och jag ska vara med min kära fyro imorrn efter skolan. Slutar tre , senaste dagen och palla att jag ska vara i skola då !! Men aja, får väl slita ut mig för deras skull. För er som inte vet vilka som tillhör fyron så kommer det här : Mimmi, Ludvig H och Martin B . Inte träffat martin sen innan sommarlovet, helt sjuk asså. Ska bli mysigt att träffa alla imorrn igen. Men tillbaka till vad jag gjort idag... gick upp klockan 11 typ. Sen satt jag vid teven nån timma kanske, sen så sov jag typ 2 sen resten sen så datan sen läxor , åååh fyfan. HATA MATTE allt jag har att säga. Så sjukt tråkigt, och jobbigt. Hatar hatar hatar det. Nu ska jag gå och göra klart läxan , jag gav upp för jag palla verkligen inte läxor . Men men, dom ska göras. Ha det bra, och om ni har läxor skit i dom. Puss Nina'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0