Förlåt att ja inte skrivit !

Hejsan allihopa, förlåt men jag har inte kunnat blogga på rätt länge. Inte så smart kanske att starta en blogg precis innan skolan börjar för då ska man göra så mycket annat. Men nu ska jag börja seriöst här. Jag ska ta och berätta lite vad som hänt senaste tiden dårå. Juste, jag senast jag skrev var ju på det där fotbollslägret för två veckor sen. Jo det var så att andra dagen tror jag... aa andra dagen så var det nämligen så att jag stukade handen rätt rejält. Så jag kunde inte vara med dom andra dagarna. Vi var tvugna och åka till sjukhuset men jag hade tur för inget var brutet. Sen så drog ju skolan igång förra veckan.  Det var inte alls så kul för det är ju typ precis samma sak som förra året. Bara att det är franska nu då, och det var ju iochförsig jättekul men man fattar inte ett skit av vad läraren säger när hon bara babblar på franska hela tiden. Men det var ju iallafall kul att träffa dom man inte sett på riktigt länge. Längtar till nästa år då man ska börja sammis (tror det just nu.. )! 
 Nu sitter jag och dricker gott te och äter lite frukost vakna för typ en och en halv timma sen . Sen idag ska jag på bio me mami. Vi ska se mamma mia, thihi. Det kommer bli myyys. Jag ska försöka hålla bloggen vid liv nu. Om det går såhär trögt igen får nån säga till. Jag ska iallafall kila nu, ska hinna hem till Johanna innan jag möter mamma på sergel :)
Ha det bra allihopa, så ses vi senare ;) <3
/ Puss Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0