Söndag kväll

Nu är jag hemma från bion. Jag och mamma var och såg "mamma mia" tidigare idag. Den filmen var faktiskt jättebra. Jag lovar, den är så bra som alla säger, om inte lite bättre tillochmed. Det är en superbra film att se med mammor !Typisk "mamma-dotter" film. Innan bion var jag hemma hos Johanna. Vi bakade en jättegod frukt tårta. Eller den var inte god, men den blev fin iallafall ! Sen vid sex drog jag till sergelstorg och mötte mamma utanför bion som skulle börja klockan halv sju.  Sen åt vi i kungshallen och kom hem för en halvtimma sen. Varit en jättemysig dag. Tack mamma för att du finns, du är den bästa i världen ! Nu ska jag kolla på fotboll med papi. Ha dt gööött
/ Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0