16 / 8 - 2008

Hejsan allihopa !
Idag har jag gått första dagen på mitt fotbolls läger som är tills på fredag. Åh fy fan  asså! Jag brukar vara målvakt annars så det var rätt jobbigt att behöva springa och massa sånt. Jag har jätte ont i mina ben & tår , så jag ser inte direkt framimot fysen imorgon. Sen visa det ju sig att det inte bara vi i mitt lag som skulle gå där. Det var 94orna och pojkar 96. Det var kul att träffa dom man var nära med igen , saknat många av dom faktiskt. Kom hem för typ en och en halv timma sen. Så jag har bara duschat och typ ätit för det var inte så god mat direkt... men aja nu ska jag ut på en liten promenad haha. Jag gick till svanholmen igår och satt på bryggan och tänkte lite. Det var jätteskönt att komma bort lite. Ska nog gå dit igen, igår regnade det så blev helt blöt där bak x) Nu verkar det lite bättre.
/  Harebra , pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0